Mysig picknick viis oxsjön!



Igår hade jag och min pojkvän Jonathan en mysig picknick
med Jordgubbar mm vid ocksjön!
Det var jätte mysigt och det behövdes verkligen, kände mig utvilad och glad efter! :)


Det som väntar:
23 maj frisören i Linne - klippning och slingning eller färgning!
25 student middag
26 maj är det studenten, studentfrukort och studentfest!
1 juni Malins student och hennes studentfest
19 juni Turkiet!

Letar sommarjobb förfullt så hoppas jag får ett annars blir detta mitt sista sommarlov! :)
Nu är det bara 2 prov kvar och massa inlämningar, men det fixar jag lätt!:)
Det enda jag är orolig över är om jag kmr få mvg i Samhäll eller inte!

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Malin

hahaha ja jag antar att jag hade ett litet mental breakdown förut haha och i dont blame you, jag förstår att du inte kunde o inte amanda heller så det är lugnt :) Efter studenten får vi gå på puben :) <3 love ya

2011-05-10 @ 00:12:50
URL: http://www.nattstad.se/missLVlondon
Postat av: Anonym

hejj, vill du vinna en bloggsvar?

gå in på min blogg då, jag utser 3 vinnare när det är 10 som är med puss :*

2011-05-11 @ 23:04:01
URL: http://jazas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0